LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Japón (2002) 7,43 7
2 Ciche światło (2007) 7,11 9
3 Bitwa w niebie (2005) 6,60 5
4 Post Tenebras Lux (2012) 6,00 6
1. Ciche światło 9/10 ♥
2. Bitwa w niebie 9/10 ♥
3. Japón 8/10
4. Post Tenebras Lux 5/10
Ponadto:
Rewolucja 5/10 (ocena całego filmu, nowelka Reygadasa - raczej jedna ze słabszych)
Maxhumain 4/10 (short)